Hrana, ki je v vročini ni dobro jesti

Interaktivni dodatki:






Datum: 31. JUL 16 - DOBRO JE VEDETI

Hrana, ki je v vročini ni dobro jesti

Poletna vročina je lahko nevarna za zdravje, še posebej, če jeste hrano, ki v telesu povzroči več težav, kot koristi.

Vsak prehranski strokovnjak vam bo povedal, da moramo poleti jesti lahko in nemastno hrano svetlih barv. V nasprotnem vam bo še bolj vroče in tudi počutili se boste bolj utrujeno in brezvoljno. To seveda pomeni, da bi morali poleti jesti predvsem sezonsko sadje in zelenjavo. Narava je naš najboljši prehranski svetovalec.

Seveda pa moramo biti pozorni tudi na pijačo. Piti moramo veliko vode in nesladkane čaje, kajti le tako bomo telo ohladili in tudi občutek lakoti bo manjši.

Med najbolj priporočljivo poletno sadje zagotovo sodijo lubenice, ki imajo sicer 90 odstotkov vode, vendar je v preostalem delu veliko vlaknin, vitaminov in mineralov. Ker so lubenice v bistvu zelenjava, jih lahko uporabite kot dodatek k solatam ali juham. Poskusite in boste presenečeni nad svežino.

Zanimive so tudi kumare, ki delujejo podobo, kot lubenice. Vsebujejo veliko vode. Lahko jih pečemo na žaru, lahko pa pripravimo okusno in zdravo solato.

Paradižnik, čebula in paprika so poleti zmagovalna solatna kombinacija. Vsebujejo veliko vode, vitaminov in so bogate z minerali. Prav tako s takšno solato krepimo in pred ultravijoličnimi žarki zavarujemo kožo.

Vsekakor pa v poletnih mesecih pozabite na ocvrto in težko hrano. Izbirajte raje ribe, piščance ali purana z dodatkom sveže zelenjave. Čokolado in pecivo raje zamenjajte z osvežilnim jogurtom z dodatkom sadja. Tudi domač sladoled je veliko boljši, polnega okusa in bolj zdrav, kot tisti z ulice, kjer je v vročih dneh nevarnost okužbe s salmonelo bistveno večja.

Za poletno prehrano pa velja še nekaj: izogibajte se belih živil.

Med bela živila sodijo bel kruh, sladkor, riž in podobno. Tudi bel sladoled je običajno slabši ob tistega z naravnimi barvami (umetno obarvanih sladoledov se izogibajte).

Kaj pa zrna in oreščki? Vsekakor so zdrava, vendar jih ne pojejte več, kot eno pest.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani