5 jedi, kjer bi najmanj pričakovali antioksidante



Interaktivni dodatki:






Datum: 23. JUL 15 - DOBRO JE VEDETI

5 jedi, kjer bi najmanj pričakovali antioksidante

Antioksidanti preprečujejo oksidacijo molekul, kar povzroča raka in slabo počutje.

Antioksidanti preprečujejo poškodbe DNK, zdravijo raka, krepijo imunski sistem in pomagajo pri regeneraciji telesa. Najdemo jih v skoraj vseh jedeh, ki jih kupimo v trgovini, če le niso industrijsko pridelana. V konzervah in jogurtih boste težko našli žive in aktivne antioksidante. Zato vam tokrat ponujamo 5 živil, kjer do sedaj niste vedeli, da vsebujejo med drugim tudi veliko antioksidantov ...

1. Vodna kreša
Je rastlina, ki ima pekoč okus, vendar pa ima skodelica kreše vsega 4 kalorije. Hkrati je bogata z vitamini A, C in K ter ima veliko luteina in zeaksantina, ki sta zelo pomembna antioksidanta, ki skrbita za kvaliteto vida in zdravje oči. Krešo bi morali dodajati k vsaki solati, sendviču in celo pečenim mesnim jedem.

2. Vanilijeve palčke
Okus vanilije je najbolj razširjen, priljubljen in poznan okus na svetu. Ker vsebuje ogromno fenolnih spojin, deluje protivnetno in protimikrobno. ima ogromno antioksidantov, vendar je problem ta, da vanilij uporabljamo zgolj za aromo, pojemo pa ga izredno malo. Še namig: vanilij se v vročih poletnih odlično poda s hruškovim sokom in nekaj kockami ledu.

3. Kakav v prahu
Vsebuje številne minerale, med katerimi velja izpostaviti kalcij, magnezij in natrij, ima pa tudi ogromno flavonoidov, to je spojim, ki preprečujejo bolezni srca in možganske kapi. Kakav bi morali piti predvsem moški, lahko pa ga dodate tudi k mesnim jedem, kjer se po okusu izredno dobro ujame s timijanom.

4. Ingver
Ingverjeve korenine imajo okus cirusov, vsebujejo pa snovi, ki čudežno delujejo predvsem na prebavni sistem, na bolečine v mišicah, pomagajo pa tudi pri hujšanju.

5. Kava
Kava je še en bogat vir antioksidantov. Skodelica kave na dan telo poživi tudi zaradi vsebnosti kofeina, med antioksidanti pa velja omeniti klorogensko kislino, ki preprečuje oksidacijo slabega holesterola. Je pa pri kavi potrebno še nekaj dodati: sladkor in mleko kavi odvzameta veliko moči hranljivih snovi.



5 jedi, kjer bi najmanj pričakovali antioksidante


Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani