Topilec maščob za po obrokih

Interaktivni dodatki:






Datum: 10. NOV 17 - ZDRAVJE, LEPOTA

Topilec maščob za po obrokih

Če imate po vsakem obroku slabo vest, potem poskusite s tem napitkom.

Dobro je vedeti, da telo trdo hrano prebavlja vsaj eno uro bolj dolgo, kot tekočo. Zato ni dobro mešati tekoče in trde hrane. Priporočamo vam, da najprej pojeste trde stvari, na koncu pa tekoče, ki bodo še očistili telo, uravnali želodčno kislino in mimogrede še stopili odvečne maščobe. Eden takih napitkov za po obroku je tudi recept, ki vam ga tokrat predstavljamo.

Sestavine:

  • 1 žlica medu
  • 1 grenivka
  • 1 centimeter naribane korenine ingverja
Priprava:

Grenivko olupite in odstranite koščice. Nikar se ne trudite odstranjevati še belega mesa, ki ostane od lupine. V tem se namreč skriva največ zdravih vlaknin. Dodajte še med in nariban ingver (če vas rahlo pekoč okus ne moti, ga lahko dodate več - po okusu). Vse skupaj v mešalniku dobro premešajte, da dobite gladko in homogeno zmes, to pa popijte po kosilu in večerji.

Napitek vsebuje veliko vitaminov A, C in E. Ima tudi veliko kalcija, magnezija, tiamina, riboflavina, niacina, floatov, kalija, fosforja, mangana, cinka in bakra.

Ta mešanica zmanjša tveganje za debelost, krepi srčno mišico, preprečuje napade astme in zmanjšuje možnost srčne kapi. Zaradi velike stopnje vlaknin, likopena in kolina napitek uravnava pritisk. Ima veliko antioksidantov in zmanjšuje moč prostih radikalov, ki povzročajo raka. Poleg tega uravnava prebavo, se bori proti zaprtju, pomaga preprečevati dehidracijo in je poln elektrolitov. Grenivka pospešuje nastanek kolagena, ki daje koži elastičnost, zato ta napitek tudi pomlajuje. Zaradi obilice koristnih sestavin napitek krepi imunski sistem in pomaga telesu pri preprečevanju prehladov in gripe.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani