Kako ostati budni? Si to res želite?

Interaktivni dodatki:






Datum: 11. MAR 22 - DOBRO JE VEDETI

Kako ostati budni? Si to res želite?

Že res, da vas bo ta hrana držala budne, a nutricisti v večernih urah odsvetujejo uživaje vina, sira in temne čokolade, ker negativno vplivajo na kakovost spanca. Veste, kaj to pomeni?

Problem vina, sira in temne čokolade je, da si ne znamo predstavljati romantične večerje brez njih. Nekateri siri namreč vsebujejo aminokislino, ki pospeši nastajanje noradrenalina, temna čokolada, da zaradi vsebnosti kofeina negativno vpliva na spanec. Če vas daje nespečnost, po po teh živilih stanje še slabše.

Prav tako zvečer, še slabše pa ponoči, ne bi smeli jesti zelja, ker vsebuje netopne vlaknine, ki se dolgo časa prebavljajo v želodcu in s tem preprečujejo, da bi zaspali. Prav tako pred spanjem ne jejte čilija in ingverja. Čili vsebuje kapsaicin, ki je odgovoren za čilijevo pikantnost, hkrati pa dviguje telesno temperaturo in "daje moč" (beri: kvari spanec). Podobno velja za ingver!

Slab spanec povzročajo tudi sladkor, bel kruh in riž. Rafinirani ogljikovi hidrati vedno slabo vplivajo na telo, pa tudi na spanec. Prekomerno uživanje ogljikovih hidratov je tako in tako problematično, ker povzroča debelost in raka.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Nalagam ...






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
Vem kaj jem - na vrh strani