5 razlogov, zakaj se redite v trebuh
 | 
NASVET DNEVA: Po močno začinjeni hrani se spahuje.

Interaktivni dodatki:






Datum: 11. JUN 17 - ZDRAVJE, LEPOTA

5 razlogov, zakaj se redite v trebuh

Zdi se enostavno: znebite se teh razlogov, pa se boste tudi trebuha.

90 odstotkov ljudi je nezadovoljno s svojim trebuhom. In prav imajo. To je predel, kjer se nabira največ maščobnih oblog. In, ne boste verjeli, glavni razlog, da se v tem predelu nabirajo maščobe pa je znan in sila enostaven: sol. Če namreč pojeste več kot 4 grame soli, kolikor je maksimalna dovoljena dnevna količina, potem zaman upate, da se boste znebili maščob okoli trebuha. Šele, ko boste zmanjšali količino soli, lahko poskusite s temi petimi nasveti.

1. Pomanjkanje magnezija
Telo potrebuje magnezij za normalno delovanje srca, živčevja, mišičnega sistema, poleg tega je nujno potreben za delovanje več kot 300 encimov, ki v našem telesu uravnavajo številne življenjsko pomembne procese. To pa še ni vse. Magnezij je izredno pomemben tudi pri hujšanju in uravnavanju telesne teže. Zato vam priporočamo, da jeste veliko zelene listnate zelenjave, fižola, stročnic in oreščkov.

2. Preveč soli
Kot že rečeno, je sol največja rak rana ljudi s preveč kilogrami. Poleg tega dajejo slani obroki občutek napihnjenosti, preveč soli pa tudi povzroči, da se voda iz ožilja preseli v kožo. S tem povečamo dehidriranost telesa sprva na celičnem nivoju, kasneje pa lahko pride do zelo resnih poškodb. Zato priporočamo, da se soli čim bolj izogibate, namesto nje pa uporabite raje več čilija, ingverja, rožmarina, cimeta in predvsem popra. Poper ima še veliko drugih hranljivih snovi (recimo ogromno vitamina C - celo več, kot limone), ki vam bodo olajšali pot do vitkejše postave.

3. Gazirane pijače
Gazirane pijače so pravi cunami sladkorja, kalorij, soli in drugih zaviralcev hujšanja. Še več! Gazirane pijače so v velikem odstotku celo krive, da smo ljudje danes tako debeli, kot smo. Raziskave so pokazale, da samo 1 dcl gazirane pijače na dan celo za 5-krat pospeši nalaganje maščobnih oblog. Poleg tega pa gazirane pijače brutalno hitro spodbujajo apetit.

Kaj narediti? Nehajte piti gazirane pijače.

4. Premalo spanca
Da, tudi spanje vpliva na nabrane kilograme. Zaradi premalo spanja ste hitreje utrujeni in zaspani, skoraj polovica ljudi pa te težave rešuje s hrano. Raziskave so pokazale, da vsaka ura premalo spanca, pomeni 15 odstotkov več možnosti za nastanek maščobnih oblog. Zdaj pa si za vsak dan izračunajte, koliko manj spite (optimalno je 8 ur) in boste videli, kje nastajajo kilogrami.

Pri spancu upoštevajte še to: ko govorimo o spancu, seveda ne mislimo poležavanja v postelji, pač pa neto spanec. Zato vas priporočamo, da iz spalnice odstranite vse elektronske naprave, imejte pogosteje odprto okno, izogibajte pa se tudi vonjem vanilije (spodbuja apetit) in kave (že samo vonj vas predrami in vam ne pusti spati).

5. Napačne maščobe
Telo ne reagira na vse maščobe na enak način. Pravzaprav je to težko ugotoviti, ker vsako telo deluje po svoje in po svoje razgrajuje hranljive snovi. Katere maščobe so dobre za vas, morate ugotoviti sami. Vsekakor vam svetujemo nekaj eksperimentiranja, da lahko kasneje ocenite vplive, nikar pa ne pozabite na omega-3 maščobne kisline, ki delujejo protivnetno in imajo zares pozitiven vpliv na telo in prebavo.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.


Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani