Šokantno odkritje glede vitamina D
 | 
NASVET DNEVA: Najboljši način, da uživamo žita, je, da jemo njihove kalčke.



Interaktivni dodatki:






Datum: 25. MAR 16 - ZDRAVJE, LEPOTA

Šokantno odkritje glede vitamina D

Med raziskavo erektilne disfunkcije pri moških so britanski raziskovalci naleteli na nenavadno anomalijo povezano z vitaminom D. Nadaljnja odkritja so neverjetna ...

Ko so Britanci analizirali krvno sliko 143 moških z različnimi stopnjami erektilne disfunkcije, so ugotovili, da je imel samo vsak peti dovolj vitamina D. Pri vseh ostalih je bilo pomanjkanje izrazito. Težja kot je bila oblika bolezni, manj so imeli tega vitamina. Vendar je to šele začetek zgodbe.

Pomanjkanje vitamina D v telesu poveča nivo superoksidnih ionov, ki se vežejo na dušikov oksid in tako zmanjšujejo njegovo moč. Dušikov oksid pa je nujno potreben za pravilno delovanje ožilja. Zaradi tega je prekrvavitev v telesu oslabljena, kar vpliva na erekcijo, vendar pa se zaradi tega poveča tudi tveganje za nastanek raka dojk, raka na debelem črevesu, jajčnikih. Slabša prekrvavitev povzroča tudi manjšo elastičnost ožilja, srčnih bolezni, celo bolezni možganov in živčevja.

Že res, da je za zadostno količino vitamina D potrebnih zgolj 10 do 15 minut sonca 2- do 3-krat na teden, a je pri starejših ljudeh ta čas lahko celo nekajkrat daljši. Vitamin D, ki nastaja ob obsevanju kože z ultravijolično svetlobo, se imenuje tudi kalceiferol, kar pomeni "nesoč kalcij".

Prvi zabeležen primer pomanjkanja kalcija je iz leta 1650, ko so prvič opisali bolezen rahitis. Vse do leta 1919 niso vedeli, kako zdraviti to bolezen. Takrat je namreč nemški zdravnik Gulchinski objavil članek o uspešnem zdravljenju z gorskim soncem.

Danes, ko imamo povsem druge bolezni in skrbi, šele odkrivamo prednosti vitamina D, ki v resnici ni vitamin, pač pa hormon. Vemo, da ima pomemben vpliv na imunski sistem in preprečuje razvoj gripe (ko začutite žgečkanje v grlu, bi morali čim več časa preživeti na soncu). Vitamin D dokazano pomaga uravnavati krvni pritisk, zdravi osteoporozo, artritis in celo sladkorno.

Pomanjkanje vitamina D namreč povzroči, da možgani za svoje delo ne morejo porabiti dovolj glukoze. Če gre ob tem še za pomanjkanje vitamina B1, je to idealna kombinacija zaradi katere se redimo.

Kje najdemo največ vitamina D?

Največ ga je v ribjem olju, lososu, rumenjaku, šampinjonih

In še to: vitamin D je občutljiv na svetlobo in kisik, na toploto pa ne.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani