3 začimbe, ki znižujejo sladkor
 | 
NASVET DNEVA: Krompir morate vedno shranjevati z jabolki. Jabolka namreč vsebujejo etilen, ki prepreči nastanek mikrobov.



Interaktivni dodatki:


(Culinaryproduce.com)



Datum: 20. JAN 18 - DOBRO JE VEDETI

3 začimbe, ki znižujejo sladkor

Ali ste vedeli, da lahko za nivo sladkorja poskrbi že ščepec prave začimbe? Predstavljamo vam tri ...

1. Kurkuma

Najbolj znan je eksperiment, ki so ga leta 2012 naredili na Kitajskem. Pacientom z diabetesom tipa II so tri mesece dajali 300 mg kurkume na dan (Topla voda s kurkumo). Pri vseh so zaznali nižjo stopnjo sladkorja v krvi v primerjavi s skupino, ki je jemala placebo.

Kurkuma je zelo pogosta začimba pri skoraj vseh azijskih jedeh, v zadnjem času pa postaja priljubljena tudi na zahodu, kjer jo dodajajo tudi solatam, pečenemu sadju in še posebej juham. Ob tem velja spomniti, da je kurkuma še posebej učinkovita, če jo zmešate s kokosovo vodo, ki ima podobno sestavo kot krvna plazma.

2. Pekoča paprika

Leta 2006 je časopis The American Journal of Clinical Nutrition objavil rezultate raziskave o vplivu pekoče paprike na zdravje ljudi. Sodelujoči so dobili običajen bolnišnični obrok z veliko pekoče paprike, pri vseh pa je 20 minut do 2 uri po tem nivo glukoze v krvi močno padel. Poleg tega je veliki večini padla tudi količina inzulina v krvi, zato so v končnem poročilu zapisali, da očitno paprika izboljša občutljivost presnove na inzulin. Če smo še bolj natančni: sladkor znižuje snov v papriki pod imenom kapsaicin, ki med drugim daje papriki pekoč okus.

3. Origano

O vplivu origana so že pred leti poročali v časopisu Journal of Natural Medicine. Eksperiment so sicer naredili na miših in rezultati so bili tako neverjetno, da mnogi še danes verjamejo, da origano vsebuje snovi s katerimi bi bilo mogoče v celoti pozdraviti sladkorno. Danes se origano najpogosteje uporablja kot začimba na picah, zelo učinkovito pa je origanovo olje. Nutricisti priporočajo vsako jutri eno žličko na tešče, poplaknite pa z mlačno vodo.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani