Interaktivni dodatki:






Datum: 25. MAJ 21 - DOBRO JE VEDETI

Hrana, ki pomaga porabiti odvečno energijo

Čeprav nobeno živilo ne razgradi že nabrane maščobe, pa vseeno obstajajo živila, ki pomagajo telesu porabiti več energije, kot jo je dobilo. Veste, kaj je to?

Samo voda je povsem nevtralno živilo brez energijske vrednosti. Voda ne redi, nima prav nobene kalorij, na žalost pa tudi ne porablja energije in zato tudi ne more pomagati pri viških maščob. To pa ne pomeni, da vam v kombinaciji z drugim živilom ne more povrniti nasmeha. Predstavljamo vam nekaj živil, ki se jih splača vključiti v vsakodnevni jedilnik.

Losos
Losos vsebuje veliko protivnetnih omega-3 maščobnih kislin in je odličen vir beljakovin, zato precej dolgo zagotavlja sitost. 4 kosi lososa vsebujejo 30 gramov beljakovin, kar je skoraj polovica potrebnega dnevnega vnosa (velja za ženske visoke 165 centimetrov).

Jajca
Jajce so prav tako odličen vir beljakovin, saj samo eno jajce vsebuje 6 gramov beljakovin. Jajca imajo tudi visok toplotni učinek, če jih jeste zjutraj, van pomagajo kontrolirati apetit.

Zelena
Zelena ima tako nizko energijsko vrednost in ogromno vlaknin, kar pomeni. da nam ta kombinacija pomaga zmanjšati vnos energije tudi za četrtino. Poleg tega zelena več ur zagotavlja sitost, fitohranila pa neposredno zmanjšujejo notranja vnetja.

Jabolčni kis
Jabolčni kis je v resnico fermentiran jabolčni sok. Idealno je, da zjutraj na tešče pojeste dve žlički jabolčnega kisa ...

Začinjena hrana
Začinjena hrana pospešuje krvni obtok, pomaga pri hujšanju, pospešuje pa tudi utripanje srca. Vse to ima zelo pozitiven vpliv na vse vrste hujšanja, med najbolj priporočljive pa uvrščamo kumino, ingver, čili, cimet ...

Rodo piščančje mesto
Najpomembnejši elementi pri piščančjem mesu so beljakovine, ki več ur zagotavljajo občutek sitosti. To še zlasti velja za koščke piščančjega mesa, kot so piščančje prsi, ki vsebujejo manj maščob, kot krila ali bedre.

Zeleni čaj
Antioksidant epigalokatehin galat, ki je poznan pod kratico EGCG, pospešuje metabolizem in izgorevanje maščob. Največ tega najdemo prav v zelenem čaju. Zanimivi so rezultati študije iz leta 2008, ki je pokazala, da so imeli testiranci, ki so na dan zaužili samo eno skodelico čaja na dan, 17 odstotkov manj maščob, kot tisti, ki so pili placebo.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Nalagam vsebine ...





Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
Vem kaj jem - na vrh strani