Nedolžna hrana, ki redi
 | 
NASVET DNEVA: Nezrelo sadje vsebuje veliko pektina, zato je težko prebavljivo.



Interaktivni dodatki:


Tudi pri domačih jogurtih pogosto močno pretiravamo s količino sadja in s tem sladkorja.
Tudi pri domačih jogurtih pogosto močno pretiravamo s količino sadja in s tem sladkorja.



Datum: 1. JUL 18 - ZDRAVJE, LEPOTA

Nedolžna hrana, ki redi

Se vam zdi, da jeste zdravo, kilogrami pa nikakor ne izginejo? Predstavljamo vam nekaj primerov nedolžne hrane, ki v resnici to ni.

Za hujšanje, vitko postavo in trdno zdravje se je potrebno držati treh pravil: jesti zdravo, biti telesno aktiven in paziti na količino hrane, ki jo pojemo. Včasih se nam namreč zdi, da nam kakšna stvar ne more škoditi, a se pogosto prav tu skriva razlog, da diete in druge očiščevalne kure niso uspešne tako, kot bi lahko bile.

Polnozrnati kruh
Na vseh koncih in krajih nas bombardirajo, kako je polnozrnati kruh bolj zdrav od belega, kako vsebuje veliko vlaknin in sledi zdravih semen ... Vse to je res, vendar tudi tak kruh ima dovolj kalorij, da nam sendvič ali dva na dan lahko pokvarita trud celotne diete. Priporočamo vam, da se sendvičem in polnozrnatim kruhom kljub koristim izogibate in namesto tega raje izberite žitarice z nizko kalorično vrednostjo. Priporočamo kuskus, divji riž, piro ...

Mlečni izdelki
Najnevarnejši so sadni jogurti oziroma jogurti z okusom. V njih je običajno majhen delež sadja ina veliko sladkorja. Zapomnite si, da je lahko celo doma narejen sadni jogurt močno redilen. To pa zato, ker vanj pogosto zmešamo preveč sadja. Za domač jogurt poskusite uporabiti manj mastni jogurt, sadja pa naj ne bo več kot desetino količine jogurta ali še manj.

Beli riž
Razlika med belim in rjavim rižem je 50 kalorij (govorimo o pesti riža - pest riža je toliko riža, kot je velika vaša pest). Poleg tega ima rjavi riž veliko več vlaknin in boste zaradi tega dlje časa siti.

Čokolada
Čokolada z visoko vsebnostjo kakava in brez dodanega sladkorja je sicer zdrava, vendar zelo kalorična. Najnevarnejša je oblika vroče čokolade, še bolj pa čokoladnega mleka, kjer kalorije že pri majhnih požirkih dobesedno poskočijo v nebo. Pri čokoladi je še kako pomembno, da ste zmerni in je pojeste največ eno vrstico na dan (3 do 4 kocke).

Siri
Čeprav so maščobe zdrave, pa je vseeno potrebno omejiti tudi njihov vnos. Odvečne maščobe se v vsakem primeru nekje odlagajo in nihče si ne želi, da je to prav okoli trebuha, stegnih, bokih ... Najmanj kar lahko naredite je, da mastne sire zamenjate z nemastnimi.

Za konec pa še nasvet: ste kdaj poskusili hrano za dojenčke? Za to hrano je značilno, da nima veliko sladkorja, zato se nam bo zdela kisla, včasih grenka ... Če vam hrana za dojenčke ni všeč, potem ste skoraj zagotovo preveč zasvojeni s sladkorjem. Človek je iz narave dobil sladkor le iz sadja, danes pa nas s sladili bombardirajo iz vseh strani.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani