5 največjih topilcev kilogramov
 | 
NASVET DNEVA: Čaj in kava sta težje prebavljiva, če ju uživamo ob obrokih.



Interaktivni dodatki:






Datum: 23. MAR 18 - DOBRO JE VEDETI

5 največjih topilcev kilogramov

Predstavljamo vam 5 živil, ki močno topijo maščobe predvsem na trebuhu, pa še zdrave so. Poleg tega pa zanje velja: več jih jeste, več kalorij porabljate.

1. Grenivke


Grenivke pospešujejo metabolizem in dajejo občutek sitosti. Stabilizirajo sladkor v krvi, zboljšajo delovanje živčnega sistema in znižujejo raven holesterola v krvi. Grenivke so znane, da imajo veliko antioksidantov. Nekatere diete obljubljajo, da lahko z eno grenivko na dan v 14 dneh shujšamo za 3 do 4 kilograme. 100 gramov grenivke ima samo 29 kalorij.

Grenivke niso priporočljive za ljudi s težavami na črevesju, za ljudi s povišanim pritiskom, ki jemljejo zdravila. Prav tako niso primerne za ženske, ki jemljejo kontracepcijske tablete in ljudi s hormonskimi težavami.

2. Zelena


Zelena je v starih časih veljala za eleksir mladosti, saj upočasnjuje staranje telesnih celic. Je izjemen vir vitaminov, aminokislin in mineralov, zato je zelo priporočljiv dodatek k vsaki uravnoteženi prehrani. Ker vsebuje visok odstotek vode, je primerna za sokove, ali uporabo v solati, pogosto pa jo uporabljamo tudi pri pečenju. Seveda ima največ hranljivih snovi, ko je sveža. 100 gramov zelene ima 29 kalorij.

Zelena je eno redkih živil, ki nima stranskih vplivov in je zato priporočljiva vsem. še posebej priporočljivo jo je jesti (ali piti) pred spanjem.

3. Avokado


100 gramov avokada ima 208 kalorij in izredno veliko maščob. Ker pa gre za mononenasičene maščobe, avokado spodbuja metabolizem, ščiti celice pred prostimi radikali, znižuje holesterol v krvi, zmanjšuje tveganje za bolezni srca in možganske kapi, ter nenazadnje vpliva tudi na kakovost las. Dovolj je samo nekaj rezin avokada, pa boste porabili več kalorij, kot ste jih pojedli. Najbolje je jesti avokado zjutraj s paradižnikom in malo morske soli. Za izgubo kilogramov je najboljši avokadov smoothie, lahko ga dodate k solatam, ali pa jeste skupaj s belim piščančjim mesom in rezino polnozrnatega kruha.

Kdo mora biti previden pri uživanju avokada? Ljudje s težavami jeter in žolčnika. Paziti pa morate tudi na liste in semena, ki so strupeni.

4. Brokoli


Brokoli je naravni katalizator, ki ima nizko gostoto energije in zelo malo kalorij. Lahko ga pojeste velike količine, pa se zaradi tega ne boste zredili, dobili pa boste veliko vlaknin in porabili več energije, kot ste je vnesli. Mnoge shujševalne diete z brokolijem obljubljajo izgubo do 4 kilogramov na teden. Brokoli je najbolje jesti v kombinaciji s korenjem, paradižnikom in kumarami, začinite ga lahko z olivnim oljem, ali limoninim sokom, največ kilogramov pa boste zgubili, če ga boste jedli kot prilogo k ribam, ki so kuhane ali pečene v lastnem soku. Tudi brokoli in piščančje meso je zmagovalna kombinacija za izgubo kilogramov.

100 gramov brokolija ima 28 kalorij.

Brokoli nima poznanih vplivov na katerokoli bolezen in ga lahko jemo brez omejitev.

5. Tofu


Tofu je znan po tem, da prevzame in poudari okus drugih sestavin, poleg tega pa ima 100 gramov 73 kalorij. Na japonskem je izredno priljubljena dieta, kjer samo količino mesa, ki jo običajno jeste čez dan, zamenjate s tofujem, pa lahko shujšate za 2 kilograma na teden. Tofu vsebuje veliko rastlinskih beljakovin, vsebuje veliko vitaminov in mineralov, vključno s folno kislino, ki je pomembna pri preprečevanju rakastih bolezni. Poleg tega je to nepogrešljiv dodatek za ljudi s sladkorno, s srčno-žilnimi boleznimi, težavami gastritisa, težavami želodca ...

Za koga tofu ni priporočljiv? Za ljudi z okvarami ledvic, ker povečuje raven sečne kisline v krvi, v omejenih količinah pa ga lahko jedo otroci in mladostniki.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani