Idealna hrana za na plažo

Interaktivni dodatki:






Datum: 11. JUL 17 - DOBRO JE VEDETI

Idealna hrana za na plažo

Kaj vzeti s sabo na plažo, da bo ostalo sveže, osvežujoče, hranljivo in seveda zdravo?

Dolgi dnevi na plaži in vročem soncu vsakega izlakotijo. Če poleg tega še plavate in ste drugače aktivni, potem brez hrane nikar ne hodite na plažo. Ob tem razmislite, kaj vzeti s sabo, da bo zdravo, hranljivo, da ne redi, ne povzroča krčev, vas hidrira in ne napenja, poleg tega pa vas nasiti za cel dan.

1. Banane
Banane imajo veliko hranljivih snovi, dajo vam energijo, zmanjšujejo apetit in preprečujejo otekline. Banane povečujejo tudi število dobrih bakterij v želodcu.

2. Češnje
Češnje vsebujejo resveratrol, ki je eden od najmočnejših in najkoristnejših antioksidantov. Med drugim češnje izboljšujejo presnovo, zmanjšujejo apetit in pomagajo, da na dan pojeste občutno manj kalorij. Češnje ostanejo sveže in osvežilne tudi, če so dlje časa na vročem soncu.

3. Lubenice
Lubenice imajo izredno malo kalorij, vsebujejo 90 odstotkov vode in so zaradi svojega diuretičnega učinka (pomagajo odvajati vodo) zelo zaželene. Spadajo med najbolj zdravo, sočno in osvežilno sadje za na plažo.

4. Avokado
Avokado znižuje holesterol, preprečuje zatekanje in zadrževanje vode v telesu, poleg tega pa zdrave maščobe poskrbijo tudi za naravno zaščito pred soncem. Avokado prav tako zbija apetit, z njim pa lahko hitro in učinkovito hujšate. Za na plažo je to zagotovo eno najbolj zdravih živil.

5. Orehi
Orehi so izredno zdrav prigrizek. Vsak dan bi morali pojesti pest orehov. Orehi namreč ohranjajo želodec in prebavo v zdravi kondiciji, poleg tega vsebujejo veliko zdravih maščob, upočasnijo in celo popolnoma preprečijo pa lahko nastanek kožnega raka!

6. Ananas
Ananas vsebuje veliko kalija, ki preprečuje napenjanje. Visoka stopnja encima bromelain izboljšuje presnovo beljakovin. Ananas je zelo priporočljiv prigrizek za med obroki.

7. Bučnična semena
Bučnična semena so bogata z vlakninami, kalijem in cinkom, v samo 8 gramih pa je kar 1 gram zdravih, naravnih beljakovin.

8. Jabolka in arašidovo maslo
To je kombinacija zdravih mineralov in zdravih beljakovin. Ta kombinacija je izredno osvežujoča, zmanjšuje apetit, vas napolni z energijo, hkrati pa ta kombinacija ne napenja.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani