Kombinacije za super-hitro hujšanje

Interaktivni dodatki:






Datum: 6. MAR 17 - DOBRO JE VEDETI

Kombinacije za super-hitro hujšanje

Kilogrami se bodo s temi kombinacijami topili kar sami od sebe - vredno poskusiti

Predstavljamo vam nenavadne kombinacije živil s katerimi boste lahko hujšali tudi do pol kilograma na dan, na teden pa se boste znebili treh kilogramov. Posebnost teh kombinacij pa je, da bodo jedi zato okusnejše, vi pa se boste spraševali, zakaj tega niste že prej poskusili.

K tem jedem pa je treba dodati še eno opozorilo. Spodnje kombinacije jedi ne smete mešati z ničemer drugim, ker bi s tem zmanjšali shujševalni vpliv.

A preden se lotimo zdravih kombinacij, si obvezno zapomnite, čemu se morate ogibati:

  • nikdar skupaj ne jejte beljakovin in ogljikovih hidratov (na primer hamburgerji)
  • nikdar ne mešajte dveh vrst proteinov, kot sta denimo slanina in jajca
  • izogibajte se kombinaciji beljakovin in škroba (kot sta na primer piščanec in testenine)
  • nikdar ne kombinirajte sladkorja in maščob (to kombinacijo najdemo pri sladoledih in pekovskih izdelkih)
  • in še najpomembnejše opozorilo: sadja ne mešajte z ničemer drugim (največ škode si boste naredili na primer z jagodami s sladoledom, ali smetano)
Kaj pa zdrave kombinacije?

1. Tuna + ingver
Ingver pospešuje praznjenje želodca in blokira enicme, ki spodbujajo vnetja. Tuna vsebuje veliko omega-3 maščobnih kislin, ki preprečujejo, da bi se maščobe nabirale v predelu trebuha. Ingver in tuna sta idealna hrana za hujšanje.

2. Špinača + avokado
Obe sestavini močno zavirata apetit, poleg tega obe pomagati pri uravnavanju holesterola. Ta kombinacija ima izredno veliko vitamina B in E ter kalija in železa. Njun glikemični indeks je izredno nizek, občutek sitosti pa bo trajal veliko dlje, kot pri katerikoli drugi hrani.

3. Stročnice + koruza
Stročnice imajo veliko vlaknin, kar zagotavlja dolgotrajen občutek sitosti. Čeprav koruza vsebuje veliko škroba, pa absorbira ogromne količine glukoze in tako zmanjšuje kalorično vrednost drugim jedem. Stročnice in koruza močno pospešujeta procese hujšanja.

4. Melona + rdeče grozdje
Melona je izjemen naravni diuretik, ki preprečuje zastajanje tekočine v organizmu. Če jo pomešamo z rdečim grozdjem, ki vsebuje veliko antioksidantov, lahko s to kombinacijo omilimo artritis, zmanjšamo otekline gležnjev, hkrati pa zmanjšamo kopičenje maščob v telesu. Gre za izjemno kombinacijo, ki temeljito očisti organizem.

5. Piščanec + kajenski poper
Piščančje meso je bogato z beljakovinami, kar vam daje občutek sitosti, poleg tega pa vsebuje izredno malo kalorij. Kajenski poper prav tako zavira apetit, a pospešuje izgorevanje maščob. Pri tej kombinaciji bodite kar radodarni s količino kajenskega popra, ki med drugim vsebuje tudi veliko vitamina C, kar bo okrepili tudi vaš imunski sistem.

6. Krompir + poper
Gre za kombinacijo kuhanega ali v pečici pečenega krompirja brez dodanih maščob. Krompir je namreč bogat s kalijem, v tej kombinaciji pa poper preprečuje nastajanje maščobnih celic. Če se torej znajdete na slastni večerji, ki je ne morete zavrniti, si poprajte krompir in boste brez skrbi.

7. Kava + cimet
Cimet vsebuje antioksidante, ki pospešujejo topljenje maščob v predelu trebuha, kava pa močno zmanjšuje apetit. Poskusite kak dan preživeti samo ob vodi, kavi in cimetu.

8. Zelenjava + trdo kuhano jajce
Jajca pomagajo pri absorpciji karotenoidov, ti pa pomagajo telesu pri uravnovešanju telesne teže. Poleg tega vas ta kombinacija ščiti pred rakom, neguje kožo, krepi vid ...



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani