10 živil, ki povzročajo zamašen nos
 | 
NASVET DNEVA: Nezrelo sadje vsebuje veliko pektina, zato je težko prebavljivo.

Interaktivni dodatki:






Datum: 17. FEB 17 - DOBRO JE VEDETI

10 živil, ki povzročajo zamašen nos

Zamašen nos ne samo, da je neprijeten, pač pa dihanje skozi usta povzroči občutek utrujenosti ves dan.

Zamašen nos ne samo, da vas utruja, počutite se šibke, močno vpliva tudi na kvaliteto spanca in splošno počutje. Ste kdaj pomislili, da težko dihate skozi nos tudi zaradi hrane?

Hrana je pogost vzrok zamašenih nosov. Ne jejte hrane, ki v telesu povzroči dodaten sluz. Prav tako ne jejte hrane, ki draži požiralnik, ali povzroča vnetja. Ne jejte hrane, ki dviguje pritisk. Ne kombinirajte mrzlo-hladnih živil, ker zaradi tega lahko pride do glavobolov, kar še dodatno zaplete stanje. Veliko stvari ni dobro jesti. Tu je deset najpogostejših:

1. Začinjena hrana
Jejte začimbe, kot sta curry in takos, ki vplivajo na nivo histamina v telesu. Histamin pa je vnetna spojina, ki je sestavljena iz celic v telesu, ki so že imele alergijsko reakcijo.

2. Rdeče meso
Rdeče meso vsebuje veliko beljakovin, kar tudi povzroča zamašitev nosu. Rdeče meso posredno draži sinuse in povzroča prekomerno kopičenje sluzi v nosu.

3. Banane
Banane so sicer super za zdravje, krepijo spanec so bogate z minerali, a hkrati povzročajo težave v nosni votlini. Tudi banane sprostijo v telesu histamin, ki na neprijeten način zapre nos.

4. Mleko
Mleko je poznano, da povzroča nastanek sluzi, ki potem počasneje potuje skozi telo, zamašitev pa traja dlje, kot sicer. Že samo kozarec mleka lahko podaljša zdravljenje tudi za 2 do 3 dni.

5. Sir
Siri imajo podoben učinek kot mleko. Dobra stvar je le, da to ne velja za vse sire. Vse je odvisno od organizma.

6. Rafiniran sladkor
Sladkor na splošno deluje pro-vnetno. Več sladkega ko pojete, večja nevarnost je, da vnetje oteži prebavo, blokira metabolizem, več vnetja pa spet pomeni več sluznice. Poleg tega sladkor še draži in, če se vam slučajno poklopi z gripo ali prehladom, potem se kar pripravite, da boste posledice prebolevali še lep čas, Običajno temu sledi tudi trdovraten kašelj.

7. Čokolada
Čokolade in seveda tudi druge sladice bi morali vsaj v času zamašenega nosu povsem omejiti. Ne samo, da imajo kupljene čokolade veliko sladkorja, pač pa spodbujajo rast kvasovk, ki povzročajo zaraščanje bakterij v telesu in tako še dodatno mašijo dihalne poti. Poleg tega vsebujejo čokolade tudi mleko, kar še dodatno draži nosno tkivo. Čokolade lahko povzročijo celo zatekanje organov ob dihalnih poteh.

8. Tuna
Tuna vsebuje ogromno histamina, ki pri nekaterih ljudeh povzroči težke reakcije. Nos lahko nabrekne do te mere, da nobeno zdravilo ne pomaga, zato je bolje v času nahoda precej omejiti uživanje rib.

9. Pica
Pica je polna sestavin, ki v telesu spodbujajo nastanek histamina. Pice imajo veliko sira, glutena, paradižnika ... Poleg tega paradižnik lahko povzroči težave pri ljudeh, ki imajo težave z želodčno kislino, in še dodatno draži grlo.

10. Vino in pivo
Pivo vsebuje kvasovke, ki zamašijo nos tudi, ko nimate teh težav. Podoben učinek ima tudi vino in praktično vse alkoholne pijače, ki nam "poženejo" kri po žilah. Rdečica v obraz pomeni še več težav z zamašenim nosom.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani