Včasih brez prehranskih dodatkov ne gre. Preverite kdaj in kaj?
 | 
NASVET DNEVA: Alge so izredno hranljive, a imajo eno pomanjkljivost. Imajo veliko natrija.

Interaktivni dodatki:






Datum: 27. NOV 16 - DOBRO JE VEDETI

Včasih brez prehranskih dodatkov ne gre. Preverite kdaj in kaj?

Vitaminski dodatki so lahko zelo pomembni, samo moramo vedeti, kdaj jemljemo katere ...

Vitamin C je ključnega pomena za imunski sistem. Takoj, ko se vam zdi, da se vas nekaj loteva, morate hitro zaužiti čim več vitamina C (citrusi, česen, čebula ...). Vendar pa, kaj storiti, ko so zadeve kompleksnejše?!

1. Jemljete tablete?
Veliko zdravnikov vam bo poleg zdravil predpisalo še prehranske dodatke. Zdravila imajo pogosto stranske učinke, zato morate med jemanjem zdravil paziti, da imate dovolj mineralov in vitaminov. Najpogosteje zdravila povzročajo pomanjkanje magnezija ter vitaminov B6, B12 in vitamina C. Vse te vitamine dobite v vsakem citrusu, največ pa v mandarinah.+, pomarančah, tudi špinači, kelju, zeleni solati ...

2. Se vam zdi, da ste pod stresom?
Vsakodnevni presing, stres v službi in šoli povzroča stres, s tem pa tudi pomanjkanje vitamina B.

3. Ste kadilec?
Kajenje vpliva na vpojnost nekaterih vitalnih vitaminov in mineralov. Na prvem mestu pazite na vitamin D. Vitamin D nastane kot stranski produkt vpliva ultravijoličnih sončnih žarkov. Dovolj je, da se 3-krat na teden vsaj 15 minut sprehodite, najbolje po gozdu.

4. Ste vegan ali vegetarijanec?
Tudi vi bi morali paziti predvsem na pomanjkanje železa in B12, ki pa ga je v rastlinskih živilih zelo malo. Edina hitra rešitev so prehranski dodatki.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani