5 stvari o kalorijah, ki jih večina ne pozna, pa odločilno vplivajo na njih

Interaktivni dodatki:






Datum: 6. SEP 16 - DOBRO JE VEDETI

5 stvari o kalorijah, ki jih večina ne pozna, pa odločilno vplivajo na njih

Merjenje kalorij spada med bolj zapletene postopke, zato ne verjemite vsemu, kar vidite. Vklopite razum!

1. Odstopanja<
Že pred več kot pol stoletja je Ameriška uprava za hrano in zdravila FDA dovolila, da so maksimalna odstopanja med zapisanimi in dejanskimi kalorijami lahko največ 20 odstotkov. To pomeni, da neko živilo, ki ima na deklaraciji napisano, da ima 250 kalorij, jih lahko ima v resnici tudi 300. Na veliko žalost potrošnikov so to pravilo povzele praktično vse države sveta.

2. Živila brez kalorij
V istem času, kot pravilo o odstopanju, je bilo sprejeto pravilo minimalne količine. Ker živil brez kalorij ni (to je samo voda), uradni organi dovoljujejo, da se živila, ki imajo manj kot 4 kalorije, lahko promovirajo, kot živila brez kalorij. Problem živil brez kalorij je, da si jih ljudje, v dobri veri, da so brez kalorij, privoščimo več, kot bi bilo običajno. Še več! Ko boste naslednjič videli reklamo za "bonbone s samo dvema kalorijama, v mislih ponovite izračun kalorij. Samo pomislite: če ima majhen bonbonček, četudi najbolj osvežilen na svetu, nima samo dveh kalorij, pač pa krepko čez 300, če bi pojedli 100 gramov bonbonov. To nikakor ni neverjetna možnost ...

3. Spanec
Telo za svoje delovanje potrebuje energijo. Tudi, ko gledamo TV, ležimo na kavču in celo, ko spimo. Spanec hkrati obnavlja energijo, uravnava dihanje in prebavo hrane. Zato pomanjkanje spanca močno vpliva na glavobole.

4. Izogibajte se nenadnemu padcu kalorij
Telo je narejeno tako, da ne mara nenadnih prehranskih sprememb. Če torej hujšate in vsak dan pojeste 10 odstotkov manj kalorij, kot običajno, potem telo razlike ne bo zaznalo. Če pa je padec dnevne količine kalorij, se telo samodejno preklopi v tako imenovano "stanje lakote" in upočasni procese prebave. Metabolizem se upočasni, telo varčuje z energijo in še bolj kopiči maščobe, če le pride do njih. Zato, če ste včeraj jedli normalno, danes pa boste pojedli samo 1200 kalorij, kar je spodnja meja normalnega hujšanja (vse, kar je manj, stradate telo brez učinka, ne bo nobene koristi.

Poleg tega je dobro vedeti, da telo potrebuje 3 dni in več, da "stanje lakote" izklopi. Dietno vedno začnite postopoma.

5. Lažejo tudi naprave
Če lahko "lažejo" deklaracije na proizvodih, potem lahko pretiravajo tudi naprave v fitnes centrih. Če na tekalni stezi potrošite 500 kalorij, ste jih v resnici 100 manj, poleg tega pa so ti števci prilagojeni na povprečno postavo, kar pa vi zagotovo niste. Namreč, če bi imeli idealno telesno težo, potem ne brali tega članka, pa tudi v fitnes ne hodite.

in na koncu: če združimo točko 1 o namernem zmanjšanju kalorij in točko 5 o pretiravanju porabe, potem lahko na dan pojemo tudi do 40 odstotkov več kalorij.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.


Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani