Vem kaj jem: Čudežni učinki povsem običajnih živil

Interaktivni dodatki:






Datum: 31. AVG 16 - DOBRO JE VEDETI
Čudežni učinki povsem običajnih živil
Pri New York Timesu so sestavili seznam živil, ki zdravijo bolezni srca, visok pritisk, holesterol, najrazličnejša vnetja, pomagajo pri hujšanju in podaljšajo življenjsko dobo za 6,4 leta

Nutricist in predstojnik oddelka za kardiologijo in hrano v New Yorku Carol Colman je objavil zanimiv izbor sedmih živil, ki podaljšujejo življenjsko dobo in, ki prinašalo obilico koristi za organizem. Po njegovih nasvetih bi morali vsak dan imeti na jedilniku vseh sedem sestavin, do podaljšanja življenjske dobe za 6,4 leta pa je prišel na podlagi večletnih osebnih statistik.

Colman prav tako spodnja živila priporoča tudi otrokom, predvsem pa starostnikom, način uporabe pa prepušča domišljiji posameznika. Po njegovem mnenju so hranljive snovi, vitamini in minerali v teh živilih dovolj, da telo ohranjate v odlični kondiciji.

Sedem čudežnih živil:

1. Rdeče vino
Če popijete kozarec (1 dcl) rdečega vina na dan, se tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja zmanjša za 32 odstotkov.

2. Čokolada
Vsak dan bi morali pojesti 60 gramov temne čokolade (70 % ali več), ker znižuje pritisk, vsebuje pa veliko antioksidantov.

3. Semena in oreščki
Vedno jejte samo eno vrsto oreščkov, Colman pa najbolj priporoča orehe. Pojejte jih 65 gramov na dan, ker to zmanjšuje holesterol, za 10 odstotkov pa se zmanjša tudi tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja.

4. Česen
Strok česna preprečuje nastajanje strdkov v krvi, zmanjšuje raven holesterola v krvi, preprečuje vnetja, deluje antibakterijsko ...

5. Ribe
2 do 3 porcije rib na teden za 14 odstotkov zmanjša bolezni srca in ožilja, preprečuje motnje srčnega ritma in krepi imunski sistem.

6. Sadje
Nikdar ne jejte več vrst sadja skupaj, sadje pa uživajte predvsem v dopoldanskem času, nikakor pa ne 3 uri pred spanjem, ker si boste s tem po nepotrebnem obremenili prebavo.

7. Zelenjava
Na dan bi morali pojesti 4 skodelice zelene zelenjave, ker ta zmanjšuje nevarnosti za bolezni srca in ožilja za 21 odstotkov, ugodno vpliva na prebavo in imunski sistem, znižuje krvni pritisk, določene vrste (zelena solata, kumare, zelena) pa delujejo tudi čistilno in pomagajo do vitkejše postave.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.


Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani