Povejte, kje se vam nabirajo maščobe, pa vam povemo, kaj storiti
 | 
NASVET DNEVA: Sladica naj ne bo vsakodnevna razvada. Privoščite si jo le 1-krat na teden.

Interaktivni dodatki:






Datum: 8. AVG 16 - DOBRO JE VEDETI

Povejte, kje se vam nabirajo maščobe, pa vam povemo, kaj storiti

Nabiranje maščobe na določenih delih telesa je tesno povezano z navadami in življenjskim slogom. Kaj storiti?

Znanstveniki so v grobem definirali 5 mest, kjer se najpogosteje kopičijo maščobe. Da bi se jih znebili, ni dovolj samo kontrolirana in zdrava prehrana, pač pa tudi telesna aktivnost. In to ne kr'neka, pač pa gre za mišice, ki nimajo dovolj zaposlitev.

Cona 1: zgornji del telesa, prsi, roke
Pogosto se višek kilogramov pozna v mišicah rok, hrbtu, prsnem košu in seveda trebuhu. Zelo pogosto se višek kilogramov odslikava tudi na trebuhu. Vsekakor to pomeni, da ste oseba, ki se malo ali celo nič ne ukvarjate s športom. Da bi se znebili teh maščob bi morali bolj kontrolirati vmesne prigrizke (tudi drugi člani družine naj bodo vključeni v akcijo zdravega prehranjevanja) in bili športno aktivnejši. Pomagajo že preproste vaje (počepi, sklece, trebušnjaki).

Cona 2: predel okrog trebuha in ledveni del hrbta
Večinoma je to znam, da imate v telesu preveč stresnega hormona kortizola. Tehniki, da bi bilo tega manj, sta joga in pilates, pa tudi kaka dobra kopel. Glede prehrane pa to pomeni, da bi morali jesti hrano, ki je bogata z vlakninami, vitamini in minerali. Za nekaj časa povsem črtajte alkohol.

Cona 3: celoten hrbet, trebuh in prsni koš
Če se redite v ta predel telesa, je to zelo pogosto zato, ker jeste preveč mastne in hitre ulične hrane. To je lahko tudi pokazatelj, da preskakujete obroke in se prenajedate, ker cel dan nič ne jeste. Po drugi strani pa je to tudi jasen znak, da niste fizično aktivni. Če res želite izgubiti kilograme, morate začeti jesti vsaj 5 obrokov na dan in se gibati najmanj 30 minut. Priporočamo plavanje in tek.

Cona 4: trebuh, stegna in zadnjica
To je najbolj kritično območje pri ženskah, povezano pa je s pomanjkanjem telesne aktivnosti. Koristilo vam bo kolesarjenje in druga vaje, ki krepijo mišice v spodnjem delu telesa. Pri hrani pa morate piti več tekočine, vsaj en dan v tednu pa si izberite vodni in čistilni dan.

Cona 5: trebuh, zadnjica in noge
To je malenkost nižje, kot pri točki 4 in je še zmeraj pogostejše pri ženskah, zlasti nosečnicah. Tudi v tem primeru pomaga kolesarjenje, v svojo prehrano pa vključite čim več diuretikov (lubenice, melone, kumare, peteršilj, tudi limone), ki bodo poskrbeli za naravno čiščenje telesa.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani