7 (zelenih) napitkov za vitkejšo linijo

Interaktivni dodatki:






Datum: 14. MAR 18 - DOBRO JE VEDETI

7 (zelenih) napitkov za vitkejšo linijo

Ko govorimo o zelenih pijačah, imamo v mislih napitke, ki krepijo imunski sistem, izboljšajo prebavo, strukturo kože, za nameček pa še pomagajo hujšati.

1. Bučke


Čeprav se zdi nenavadno, vendar je naravni sok iz bučk (iz sokovnika ali smoothie iz mikserja) izredno zdrav, ker vsebuje velike količine vitamina C, kalija in klorofila. Poleg tega je okus nekoliko sladek in vam bo zagotovo všeč.

2. Kumare


Kumare vsebujejo okoli 90 odstotkov vode, v preostanku pa je ogromno luteina in fitezina, ki pomagata odstranjevati slab zadah, poleg tega pa kumare normalizirajo delovanje ledvic, uravnavajo nivo krvnega tlaka, pomagajo pri hujšanju in vsebujejo kopico elektrolitov, ki dajejo telesu energijo in celo delujejo proti rakavim boleznim.

3. Korenček


Priporočamo vam, da vsak dan pojeste enega. Surovega. S tem boste telesu pomagali z veliko količino beta karotena, ki je dober za elastičnost kože, izboljšuje vid, preprečuje prezgodnje staranje. Korenček je dober tudi v boju proti aknam in deluje protivnetno. In še ena korist je, če vsak dan namesto dopoldanskega prigrizka pojeste korenček. Korenček je veliko bolj zdrav, kot običajni prigrizki z ogljikovimi hidrati.

4. Zelena solata


Zelena solata je bogata z beljakovinami, omega-3 maščobnimi kislinami, vitaminom C ... Nutricisti priporočajo, da zeleno solato vključite v vsaki jedi, kjer je le mogoče (ne samo v obliki solate). Prispeva namreč k normalizaciji krvnega sladkorja in krepi delovanje kardiovaskularnega sistema.

5. Jabolka


Sveže stisnjen jabolčni sok je izredno bogat z vlakninami, vendar nima veliko kalorij. Jabolka krepijo delovanje srca in ožilja, krepi vid, jetra in imunski sistem. Svež jabolčni sok je pomemben vir antioksidantov.

6. Limone


Limone imajo veliko vitamina C, še več pa kalija. Oba elementa preprečujeta prehlad, vnetja, uravnavata sladkor v krvi, krepita dlesni in preprečujeta karies ... Pri limonah velja izkoristiti tako sredico, kot tudi lupino.

7. Paradižnik


Sicer vsebuje nekaj sladkorja, a veliko antioksidantov, predvsem likopena, ki preprečuje razvoj rakavih celic, znižuje holesterol, ščiti pred boleznimi srca .... Poleg tega ima paradižnik veliko vitamina C in ima precej vlaknin. paradižnik zbija apetit, zdravi telo in pomaga pri hujšanju.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani