4 okusnih, zdravih in nizkokaloričnih prigrizkov
 | 
NASVET DNEVA: Pitje vode med obroki razredńći prebavne sokove. Raje popijete kozarec vina, ker s tem spodbudite prebavo.



Interaktivni dodatki:






Datum: 15. MAR 16 - DOBRO JE VEDETI

4 okusnih, zdravih in nizkokaloričnih prigrizkov

Dejstvo je, da trije obroki na dan niso dovolj, vsa umetnost hujšanja in zdrave prehrane pa se skriva v prigrizkih med obroki.

Prigrizki ali malice so ključne pri naši vsakodnevni prehrani. večino pozornosti namreč namenimo glavnim obrokom, prigrizki pa so tisti, ki nas pogosto redijo, ker nimamo prave kontrole, koliko in kdaj jih jemo. Še posebej, če to počnemo pred televizorjem. Da bi se izognili nekontroliranim situacijam prenajedanja, vam ponujamo 4 ideje za okusne, zdrave in nizkokalorične prigrizke za katere ni nevarnosti, da bi jih pojedli preveč. Edina stvar, ki je pomembna pri prigrizkih je, da jih jeste najmanj eno uro po obroku in vsaj eno uro pred obrokom.

1. Temna čokolada in pomaranča
Čokolada mora imeti najmanj 70 % kakava in naj bo po možnosti brez sladkorja. Oranža vsebuje vitamine in antioksidante, v kombinaciji s čokolado pa dobimo izjemno zdrav prigrizek, ki zmanjšuje apetit, topi maščobe, hkrati pa daje telesu energijo in kopico hranljivih snovi.

Pomarančo olupite in narežite na majhne koščke. Čokolado naribajte (brez slabe vesti lahko uporabite tri do štiri kocke), nato pa oboje premešajte in pomečkajte, da dobite grobo strukturo pireja. Izjemno dobro.

Seveda lahko namesto pomaranče uporabite grenivko, ki je še bolj zdrava za telo, a manj prijetnega okusa. kakor za koga ...

2. Oves in pomarančni sok
Najprej sveže stisnite pomaranče. Pomarančni sok namreč s procesom oksidacije vsako minuto izgubi približno 1 % svoje hranilne vrednosti. Primešajte še žlico, dve ali več ovsa, ki naj bo brez glutena. Oves je namreč zdrav za prebavo in ima malo kalorij. Oboje premešajte in pojejte za malico, ali zajtrk. Boste videli, kako nasitna je ta kombinacija. Če imate radi slajši okus, primešajte žličko medu.

3. Brokoli
Brokoli vsebuje ogromno vitaminov in mineralov, ki so pomembni za naše telo. Najboljši brokoli je tak, ki ga skuhamo na pari. Zjutraj si ga pripravimo, jeste pa lahko kadarkoli. Če želite bogatejši okus, mu lahko dodate malo sira.

4. Kuhano jajce s poprom
Jajca so polna beljakovin in zelo hranljiva. Še posebej v kuhanih jajcih dobimo paket zdravih in hranljivih snovi, vendar kljub vsemu ni dobro pojesti več kot dve do tri jajca v enem dnevu, poleg tega pa po enem tednu rednega uživanja jajc, naredite en teden brez njih. Če h kuhanemu jajcu dodate poper, veliko popra, boste dosegli dvoje. Pospešili boste celoten proces presnove (nekateri pravijo, da je učinek podoben, kot bi pol ure telovadili), poleg tega pa ima poper malo kalorij in je poln vitaminov. Telesu daje energijo in ga poživi. Veliko popra ima večji in bolj zdrav vpliv na organizem kot denimo pločevinka energijske pijače.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Nalagam vsebine ...



Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani