5 + 1 razlogov, ki vam preprečujejo hujšanje

Interaktivni dodatki:






Datum: 28. MAR 18 - DOBRO JE VEDETI

5 + 1 razlogov, ki vam preprečujejo hujšanje

Ste pogosto na dietah in nikakor ne morete shujšati? Morda je kriva katera od petih napak, ki se je niti ne zavedate ...

Ključ do vitkejše postave je hitrejša presnova. Nobena dieta in telovadba vam ne bo nič pomagala, če ne boste uredili svoje prebave. Prav zato vam tokrat predstavljamo pet najpogostejših razlogov, zakaj se ne morete znebiti viška kilogramov, zelo pomemben pa je zadnji, bonus dodatek, ki močno vpliva na splošno počutje.

1. Ogljikovi hidrati za zajtrk
Večina ljudi začne dan z zajtrkom, ki je bogat z ogljikovimi hidrati. Se spada pecivo, kruh, testenine ... Že res, da boste od tega dlje časa siti, vendar pa bo to upočasnilo vaš metabolizem in zmanjšalo absorpcijo hranljivih snovi. Ogljikove hidrate za zajtrk raje nadomestite z beljakovinami

2. Gibanje
Nič ni boljšega za zdravo prebavo, kot dovolj gibanja. Že kratek sprehod dela čudeže. S športom lahko presnovo pospešite, vendar morate paziti, da ne pretiravate, ker lahko to povzroči nasproten učinek. Še posebej, če se po napornem treningu najeste ogljikovih hidratov.

3. Mlečni izdelki
Nekatere bakterije, ki ugodno vplivajo na črevesno floro, najdemo samo v mlečnih izdelkih. Z njimi si popravimo prebavo, ozdravimo črevesnih težav, pa tudi okrepimo imunski sistem.

4. Pomanjkanje vode
Ali ste vedeli, da imamo pozimi več težav z dehidracijo, kot poleti? Seveda na drugačen način. Zimske težave so namreč povezane z zadrževanjem vode, kar se kaže v celi vrsti bolezni. Več vode pomeni tudi lažjo in hitrejšo presnovo.

5. Premalo obrokov
Najslabše je, če jeste samo enkrat na dan in še to v večernih urah. Poleg tega, če želite shujšati, to ne pomeni, da cel dan nič ne jeste, da stradate, pač pa, da pametneje razdelite obroke čez cel dan. ko ste lačni, se praviloma vedno tudi prenajedamo. Nutricisti celo priporočajo 6 obrokov na dan, od tega naj bodo trije samo sadje in zelenjava.

In še bonus razlog, zakaj vam hujšanje ne uspeva:

Bonus: premalo železa
Morda boste presenečeni, a pomanjkanje železa vpliva na slabšo krvno sliko, kar močno upočasni presnovo, pomanjkanje vitaminov in mineralov pa vzbudi apetit, lakoti pa se je težko upreti, kajne?!



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani