Poln kozarec zdravja - banana in blitva
 | 
NASVET DNEVA: Alge so izredno hranljive, a imajo eno pomanjkljivost. Imajo veliko natrija.



Interaktivni dodatki:






Datum: 2. JAN 18 - ZDRAVJE, LEPOTA

Poln kozarec zdravja - banana in blitva

Mediteranska hrana je ena najbolj zdravih na svetu, smoothie z banano in blitvo pa je še izjemno hranljiv in okusen

Blitvo smo vajeni jesti s krompirjem, ribami, zelo pomembno pa je, da je na voljo v vsakem letnem času. Ima zelo malo kalorij (v 100 gramih je le 14 do 20 kalorij), a veliko hranil. Bogata je z vitamini B1, B2, B6, folno kislino, vitaminom C in beta-karotenom (ki se v telesu pretvori v vitamin A). Železo in folna kislina preprečujeta in zdravita slabokrvnost.Podobna je špinači, po nekaterih lastnostih pa jo celo prekaša. Zelo učinkovito zdravi vnetja mehurja, deluje proti zaprtju, pomaga pri odvajanju vode in ima pomirjevalni učinek.

Ima pa blitva eno temno stvar na katero moramo biti pozorni. V pogreti blitvi se lahko razvije zdravju škodljiv nitrit. Zato blitve ne smemo nikdar pogrevati!

Prav zaradi tega vam tokrat ponujamo zdrav nadomestek za nizkokalorično večerjo, ki vam bo (zaradi banane) zagotovila še miren spanec.

Sestavine:

  • 2 banani
  • šopek surove blitve
  • 2 dcl vode
  • po želji lahko tudi 1 žlico kokosove moke
Priprava:

Vse sestavine dajte v mešalnik in dobro zmešajte. Na začetku dajte samo 1 dcl vode, preostanek pa dodajte, če se vam bo mešanica zdela pregosta. Pijte počasi, po požirkih. Napitka si zaradi aktivnih snovi nikar ne pripravljajte na zalogo. Zapomnite si, da se hranilna vrednost tega smoothija vsako minuto zmanjša za 1 odstotek.

Še to ... Blitva postane še bolj hranljiva v kombinaciji z vitaminom C. K smoothiju lahko dodate tudi sok sveže stisnjene limone.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani