Hrana, ki ustavi izpadanje las
 | 
NASVET DNEVA: Čebula in česen ostaneta sveža več kot 2 meseca, če ju shranite v perforirane papirnate vrečke.

Interaktivni dodatki:






Datum: 1. OKT 17 - DOBRO JE VEDETI

Hrana, ki ustavi izpadanje las

Najpogostejši razlog za izpadanje las so hormonske motnje in stres, s težavo pa se srečujejo tako moški, kot tudi ženske.

Pri moških so se že nekako sprijaznili, da ostanejo brez las, za ženske pa je to ena najhujših nočnih mor. Večinoma gre za hormonsko okvaro, ki je najpogostejša med nosečnostjo, lahko gre motnjo v metabolizmu, pogosto pa je kriv tudi stres. Lasje pa izpadajo tudi zaradi zvišanega nivoja testosterona, preveč vitamina A, kot tudi nenadne izgube teže.

Rešitev je preprosta: ponovno morate vzpostaviti ravnovesje hormonov. To pa lahko preprosto storite s pravilno prehrano.

Obstajajo živila, ki povečujejo raven serotonina v krvi, ki pomaga lajšanje stresa. Priporočamo vam, da zmešate ovseno kašo s sadjem in medom, jejte veliko banan, špinače in zelene zelenjave. Pomagajo tudi mastne ribe, losos, tuna, oreščki, avokado, agrumi ... Zelo učinkovito sredstvo za hormonsko ravnovesje je tudi izvleček baldrijana (dovolj je nekaj kapljic pomešanih z mlačno vodo).

Poleg pazljive izbire hrane bodite pozorni še na telesno aktivnost. Pri tem je treba opozoriti, da vam lasje lahko odpadajo tudi zaradi fizičnega stresa. To pomeni, da ste dalj časa neaktivni, potem pa se močno naprezate tako, da vas naslednji dan boljo vse mišice, je tudi to za telo stres. Stresno je tudi, če telo preobremenite, če pretirano športate, če ste predolgo v fitnesu ... Če želite telesu dobro, je pol ure sprehoda povsem dovolj. S sprehodom v pomirjujočem okolju boste ne samo okrepili svojo fizično kondicijo, še bolj pomembno je, da krepite živčni sistem, kar je izredno pomembno pri ohranjanju hormonskega ravnovesja. Ne pozabit, da so vsi sistemi v telesu med sabo povezani in soodvisni.

Na izpadanje las pa v največji meri vpliva vitamin A in sicer preveč vitamina A. To pomeni, da morate omejiti količino korenja, marelic, rdeče paprike, jetra, masla.

Prav tako bodite pozorni na količino proteinov. Poskrbite, da boste jedli hrano z veliko beljakovinami, še posebej rastlinskimi beljakovinami, ki jih je veliko v fižolu, grahu, leči, čičeriki ... K temu moramo prišteti še živila z veliko omega-3 kislinami, ki jih je največ v avokadu, lanenih semenih, olivnem olju ...

Za zdravje lasišča tudi, ko imate težave s prhljajem (suho kožo), je pomemben cink. Živila bogata s cinkom so bučna semena, grah, goveje in telečje meso, jetra, pšenični kalčki.

In še najpomembnejša stvar, ki lahko za dobrih 30 % zmanjša izpadanje las: dovolj spanja. Bodite pozorni: ko boste imeli obdobje slabšega, nemirnega spanca, ali če ne boste spali vsaj 8 ur na dan, bo izpadanje las intenzivnejše.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani