Jejte sadje pred obroki in hujšajte
 | 
NASVET DNEVA: Sladek krompir ima tudi do 3-krat nižji glikemični indeks od navadnega in je zato bolj zdrav.

Interaktivni dodatki:






Datum: 18. OKT 16 - ZDRAVJE, LEPOTA

Jejte sadje pred obroki in hujšajte

Ni vseeno, kaj za kosilo najprej pojeste. Najbolj narobe je, če si solato pustite za konec ...

Že res, da sadje spada v skupino živil z veliko ogljikovimi hidrati in z veliko sladkorja. Vendar gre v obeh primerih za enostavne sestavine, ki jih telo hitro absorbira. Poleg tega sadje pospešuje prebavo, aktivira procese fermentacije ...

Sadje je priporočljivo jesti približno 20 do 30 minut pred obrokom. To je namreč čas, ko želodec sporoči možganom, da ima dovolj hrane, sadje pa zagotavlja dovolj vlaknin, da bo ta občutek trajal še nekaj ur. S sadjem boste tudi ogreli prebavo, umirili želodec in predvsem ublažili lakoto. Dokazano je, da lahko s to metodo pojeste tudi do 50 % manj, pa boste na koncu čutili enako sitost, kot pri načinu prehranjevanja s sadjem na koncu. In dovolj je, da pred kosilom pojeste samo eno jabolko. Če pa to ponovite še pred večerjo, pa lahko na dan brez odrekanja pojeste tudi do 400 kalorij manj, kar je meja, ko začne telo hujšati.

Za konec pa še opozorilo: sadje dviguje nivo inzulina v krvi, zato bolniki s sladkorno namesto sadja raje eksperimentirajte z zelenjavo, ki pa je morate pojesti enkrat več, da bi dosegli podoben učinek.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.




Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani