Švedska shujševalna dieta z juho

Interaktivni dodatki:


Tako kuhajo pravi vegani ... In tako zgleda najnovejši svetovni hit: kuhanje brez obleke.
Tako kuhajo pravi vegani ... In tako zgleda najnovejši svetovni hit: kuhanje brez obleke. (Nakedvegancooking)



Datum: 13. OKT 16 - ZANIMIVOSTI

Švedska shujševalna dieta z juho

Skandinavci pravijo, da je zdaj najbolj primeren čas za počasno in zdravo hujšanje brez jojo efekta

Švedska shujševalna dieta temelji na štetju kalorij. Brez tega ne gre. Če želite hitro hujšati, morate jesti 1000 kalorij manj, kot je normalno (za ženske je to 1000 kalorij, za moške 1500 kalorij). Če želite hujšati počasi in trajno, pa je dovolj 500 kalorij manj od predpisanega. in kako to doseči?

Z juhami!

Švedi ugotavljajo, da pustijo zelenjavne juhe v našem telesu enak občutek, kot bi nas nekdo od znotraj pobožal. Juhe ogrejejo telo, so enostavno razgradljive in ne obremenjujejo presnove, imajo veliko hranljivih sestavin, vlaknin, vitaminov, poleg tega pa pustijo v želodcu občutek sitosti. Vedeti morate, da lahko že s pol litra juhe želodec napolnite do vrha. Če pojeste še kaj, višek zdrsne v debelo črevo, ker v želodcu ni več prostora.

Jeseni so najboljše juhe, če v mešalniku zmešate čebulo, česen in zelenjavo po izbiri (zelo dobre so buče), za osnovo pa vzamete rdečo peso, ali paradižnik. Juho lahko obogatite še s kokosovim mlekom, ali smetano, ne pozabite dodati žličko olivnega olja in vse skupaj izdatno začinite.

Zdaj pa največja skrivnost in posebnost švedske diete z juho: zelo pomembno je, da juho jeste zjutraj, za zajtrk, na tešče in potem to isto juho še za kosilo. Pri kosilu lahko dodate posušene kruhove kocke, ali krompir (pazite, da bo krompirja res samo za okus).

Najbolje je, če si juho vsak dan pripravite svežo (zmiksajte zelenjavo in jo segrejte na plošči), lahko pa si naredite nekaj zaloge in višek juhe prelijte v plastično vrečko in jo dajte v zamrzovalnik. Taka juha sicer ne bo imela več toliko vitaminov, kot sveža, a v zimskih mesecih bo to še vedno več, kot nezrelo potrgana zelenjava. Zelenjava pozimi sicer ima lep izgled, a bistveno manj vitaminov in hranljivih snovi (nekateri testi kažejo, da je dobrih stvari pozimi tudi do 70 % manj).

Juha je tako za Skandinavce najpomembnejši del zajtrka.

Bolj za šalo, kot zares, naj omenimo še kitajsko shujševalno dieto, ki 100 % deluje in tudi temelji na juhah. Jesti morate samo juhe in to s palčkami.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.






Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani