Če predolgo sedite pred računalnikom, naredite nekaj za svoje oči
 | 
NASVET DNEVA: Zeleni in brokoliju lahko močno podaljšate rok uporabnosti, če jo zavijete v alu-folijo.



Interaktivni dodatki:






Datum: 11. SEP 14 - DOBRO JE VEDETI

Če predolgo sedite pred računalnikom, naredite nekaj za svoje oči

Poleg hrbtenice so oči drugi najbolj obremenjen organ pri delu z računalnikom. pa znate poskrbeti, da se vam vid zaradi računalnikov ne bo slabšal?

Kako prepoznate, kdaj so vaše oči utrujene? Ko se solzijo, čutite srbečico, ko dobite suho kožo po obrazu (zlasti čelu in nosu), ko so vaše oči rdeče, ko se vam poslabša vid ... Priznajte, da ste veliko teh simptomov že doživeli, pa ste vedeli, kako ukrepati?

Tako kot vsak drug organ, tudi oči potrebujejo predah, telovadbo in sprostitev. Čeprav je odvisno od posameznika, kako občutljive so njegove oči, pa velja splošno pravilo, da bi si morali vsako uro privoščiti kratko očesno telovadbo, nekateri tem vajam pravijo tudi očesna joga.

Za 3 do 5 minut se zazrite v daljavo in imejte ves čas na široko odprte oči. Poskusite zajeti čim več svetlobe, mišice okrog oči pa naj bodo sproščene. Nič ni narobe, če vam pogled uhaja sem ter tja. To je naravno.

Naslednja vaja je, da pogled močno usmerite v desno in v takem položaju vztrajajte eno sekundo (več ni priporočljivo). To storite tako močno, da boste začutili bolečino. S tem namreč ni nič narobe, prej nasprotno! Če začutite bolečino, botem veste, da vaše očesne mišice še delujejo in pošiljajo signale v možgane. Za tem pogled usmerite močno navzdol. Prav tako do praga bolečine. Vztrajajte sekundo. Nato močno na levo in še močno navzgor.

Če boste vajo kroženja z očmi na ekstremnih legah ponovili 10-krat, je to tako, kot če bi naredili 10 počepov, ali 10 sklec.



Vas te vsebine zanimajo in bi želeli biti obveščeni o novostih?
Vpišite svoj e-mail in nič ne boste zamudili.








Vem kaj jem - RSS
Copyright (c)
VemKajJem.si
maj 2014
π
O portalu   |   Google +   |   Facebook   |   Twitter
Vem kaj jem - na vrh strani